Протягом останніх десятиліть відбувається перехід високорозвинених країн світу до економіки знань, в якій здатність країни до генерації та розповсюдження новітніх знань стає ключовим фактором прискорення її соціально-економічного розвитку і нарощення конкурентних переваг у світовому господарстві. В Україні, після повномасштабного вторгнення російської федерації на територію країни, роль освітніх і науково-дослідних установ як основних суб’єктів генерації новітніх знань та їх комерціалізації набуває все більшого значення та актуальності, а результативність їх діяльності розглядається вже не як фактор забезпечення конкурентоспроможності країни на міжнародній арені, а як один з пріоритетних шляхів стабілізації та відновлення економіки України у воєнний та післявоєнний періоди.
Роль освітніх і науково-дослідних установ у функціонуванні регіональних кластерів
Вам також може сподобатися
Роль кластеру у післявоєнному відновленні регіону
Повномасштабне вторгнення росії 24 лютого 2022 р. спричинило в Україні значні людські та матеріальні втрати, а також переведення великої частини процесів у військову площину, що з
часом почало відлунюватись на економіці країни. Важливими кроками у таких обставинах стали заходи, направлені на оптимальне поєднання та ефективне використання всіх ресурсів країни, пошук зовнішньої підтримки.
Цінність реалізації міжнародних проєктів ERASMUS+ для Національного університету
“Запорізька політехніка”
Сучасні глобальні процеси, невизначеність майбутнього світу та надшвидкі темпи змін ставлять перед суспільством складні поточні завдання. Розвинені країни світу відчувають і мають змогу готуватися до викликів майбутнього, тому засновують відповідні фонди для фінансування досліджень і підготовки спільнот. Поширеними є програми Європейського Союзу, який намагається забезпечувати через зазначені ініціативи власне лідерство у світовому просторі.